Wednesday, June 06, 2007

第十天了

6/6

今天早上的是最後一個講座,是黑洞,我提起十二分精神都有一點睇瞓,只係起得太早,不過今天的topic同Prof都真分正,好飽滿的感覺。
但之前個晚瞓得唔好,個腦好似有好多野諗咁樣,真係呢,但都可能係因為下午瞓得太多了。

到食中午時,聽到個不快的消息,話說有一個同學想中途離隊,要回香港。但經過幾場討論,雖然我沒甚參與,但感受卻不少。原來我的同學係咁成熟同咁識處理危機,我不懂人情世顧了,同諗野都不太全面,真的要努力。

今天,終於第一次上了天台晒衫了,d衫在陽光洗禮後立即變得十分可人,仲十分溫暖添~同埋響天台個view都不錯,不知道晚上的景色是怎樣的呢?


太多束縛了,是無形的,
但不斷的提醒自己,從前的模樣,
明明不掛心,只係未走出從前的世界。
曾經以為自己已經準備好,但原來只係被蒙騙了。

忽然覺得.........(我忘記了...)

我迷失了,
究竟我可以追求甚麼,甚麼可以追求…
甚麼是對,甚麼是錯,
過得自己,過得人,那就行了。

No comments: