Friday, May 25, 2007

你結左婚未??

剛落街買些日用品,在一所店內,
聽到兩個女售貨員的對話.....
A :「你今年幾多歲呀?」
B:「我就生日啦,過埋生日就21歲喇!」
A :「我仲以為你廿幾歲添!」
B:「不過我結左婚啦!」
A :「咁早就結左婚,雖然我都想早D結婚,但屋企話唔好咁早。」
B:「咁你幾多歲呀?」
A :「我今年十七。」
B:「咁又早左D。」
A :「不過我諗住廿歲婚,廿二歲生BB。」
B:「我都係咁諗呀…」

聽到D到,我已經行開左,因為這對話對我的衝擊實在太大,而且我已找到我要買的東西…隨後那個已婚的女售貨員向我推銷一個產品,看上去未至於好細個,但要話佢結左婚又唔多似,我根本沒有聽她的說話,很快就行走了…

究竟,有多少人會有打算廿歲就結婚,但在剛才的三個人中間,我是個異類,感覺真的很奇怪,真的可以這樣早就穩定下來?還是結婚有這麼大的魔力?
下次認識新朋友,「你結左婚未??」可能都是一個不錯的問題.....

1 comment:

Unknown said...


又真係幾奇怪wor