Saturday, May 05, 2007

無人要我啦~~~


無人要我啦!!~~~~~
比利時唔要我啦!!~~
上次奧地利唔要我,
今次都係唔要我~~
歐遊泡湯啦!!~~
只好投向袓國的懷抱,跟大顆兒到合肥....
所以月底就會離開香港,投入簡樸的生活。
我只能在大陸看blue moon了。

好彩我都仲有得住hall,最緊要係可以同fanny pair,一諗起就開心喇~
今日仲飲左個茶,食左個幾鐘的飯;
找dr們問FYP的topic....看看多充實的一天,
所以今天係溫唔到書的!!



可能很久沒有需要向別人交代,
所以習慣自己走自己的,
也許,這也有好處,
因為我都是不喜歡每每都要跟別人交代。

所以沒想到你們有拍拖的也有苦事...
雖然一點都不覺你們有難處,
只是覺得聽不懂你們所說的話,
是對我的一個啟事。

哈哈~忽然好想玩,明天又唔起身的嗎??

No comments: