Thursday, November 23, 2006

THANKS

嗯,不知今天究竟是甚麼日子…
明明星期四要上堂到九半,但今天的九點半就已經返到屋企乖乖的沖完涼坐定定的看電視了。沒有甚麼,只是阿蛇早放左一個幾鐘...
今日行maga sale, 竟然買左頂cap帽,係橙色同有貓貓的~但好貴吖,我又用左好多錢啦~都要唔該carmen。仲要多謝liz的朱古力呀…仲有阿強陪我食lunch~
仲有,有人還會記得可以找我食飯,可惜我要上堂吖…
還有要多謝的呢…可沒有甚麼,只係一早唔見左隻耳環…到晚上唔見埋個車軚狗匙扣咁囉~都算係咁啦~反而教懂我甚麼叫永遠
呀~還有,那一只蝴蝶。
多謝‧

No comments: