Monday, November 06, 2006

讓我取暖

在這漸涼的天氣中,哪裡才有我要的溫暖呢?

在星期六的一整天,也在家發霉,只好為部NDS找找新的出路,增加他的功能…就這樣研究了一天moonshell~到差唔多晚飯,媽媽發覺我悶了一天在家,同我落街行左陣…搞到無煮飯~我真的有一個好媽媽耶~~sweet mom...
到左晚上,得到芝姐的協助,我又出左上水行街街,仲要成日阻住人地收工…還一道困在U2裡,雖然個sales話可以慢慢睇…但是我真的想走呢...到最後,得到的是alevel的physics…芝姐終於得閒俾番我啦~佢d個大忙人~…睇番本書,原來有好多依家0既野響書到係有架…特別係themal...-_-||

到左今天,我決定買我星期六睇中的一對鞋&袋仔…點之,買多左個側咩...都是因為橙色...hehe~
到最後返左poly…溫書…真乖的吖~仲有的是"會"…但off topic了~

雖然這個假期係悶左d…但…都在學習自我取暖…好彩有橙色…
天氣真的涼了…要不要給自己一個暖爐呢?...

No comments: