Wednesday, November 01, 2006

外賣炸翼

今天,因為一對炸雞翼,我就day off都返左poly...
實在太想食舊can的炸翼了,所以順個便返去做下功課。成四點幾先返到去,都只係返左去兩個鐘到,溫左d mid-term咁囉…返屋企食飯lu~哈~

今天本想早點兒起身…但都係到中午先起身。到兩點幾又因為頭痛,瞓多個鐘,所以咁遲先返poly。本來都有掙扎過,究竟返唔返去。都係因為一個念頭,返左去...都係一件好事,是因為自己而不是某某來決定自己的去向。

多謝昨晚的電話,每次都令我有更清晰的方向,教我不要再轉牛角了…雖然我唔覺得我有的呀!
明天,明天我就會學懂的,學懂愛自己。

No comments: