Saturday, November 18, 2006

死去活來

今天,一早就有要死的感覺...不是要趕甚麼或做甚麼,而是身體告訴你"我不行了,快點想辦法吧...."。自己除了上次腸胃炎有過這個感覺,這次都可算第二次了。可能是火車站得太久吧…到左紅磡就知道一定要停下來﹐要不是會暈掉的...在尖東之路的天橋坐了下來,沒有甚麼起色,只是沒有惡化…忽然俾我見到Paul仔~量地久的Paul仔?~好多謝佢走過黎問我咩事同陪左我一陣…到最後回到poly,上到modern tut都已經是10:15,好彩無人話我遲到....

經過這一朝,我就好似無晒事咁,行動自如,仲好hyper添。仲因為睇mass dance而第一次走左modern lec..哈~
之後到夜晚俾fanny捉左去sit 佢堂,變左係?同打nds~

今天開心的原因有好大部份係因為碰到好多人,雖然個個都只係傾左幾句,但我都好開心lu~個個都給了我今天的生命力!
所以話,別人的注意是我的食糧,得閒就同我講兩句啦~

No comments: