Friday, November 17, 2006

MSN VS ICQ

今天如常返學,如常遲到,如常的胡混,好快的天過了一天…
在火車,竟然俾我碰到阿柴,真係好耐無見啦~~真係好開心的吖~佢係我預科時的buddy,要是預科時沒有她,我就真的嗚呼…
但佢竟然差唔多都到粉嶺先叫我囉~真係好耐無見啦~呵呵~
其實要碰上,都真係幾啱,仲要坐隔離,都算係咁啦~

就係咁,加上最近諗梗的事…我決定,先搵返得icq而沒有msn的朋友們。
難道現在的溝通方法實在太易,所以都唔珍惜機會了,還是"下次吧"、"再找個時間吧"…人的疏離係科技,還是自己做成的呢…嗯…還是都給歸咎於社會的問題...現在,我只想真心對人…

No comments: