Thursday, July 12, 2007

啊~~越沒事幹越沒心機寫日記,可能不像從前熱鬧,事情亦變得無聊,所以沒有心機寫了。
今天9點幾起左身,為五斗米而折腰了,其實真的講到自己都真心唔好意思,雖然她好像沒有為難我,但交給我東西中,我真係有d被玩的感覺,現在為有睇下點樣可以搞番掂佢啦。或者事情不是我所想像的那樣壞吧。唉~~
講番轉頭,好彩得個郵差叔叔派掛號信叫醒左我,我都唔知會瞓到幾時。話說我一send完個e-mail就爬左上媽媽張床到瞓,一瞓就幾個鐘,好彩經佢叫醒,唔係都唔知瞓到幾時。之後的事,就係搞果d x 街野囉。
成日都響屋企,半步都無離開過,全程對住部電腦,真心講句,過多兩日咁0既日子,我就會死。也許明天我就會因為這個原因而離開大家了....嗚~

No comments: