Saturday, July 07, 2007

第四十一天-----回歸日

7/7

回歸之日,十分充實,一早六點半就起身,執清楚所有野,就要離開金科大酒店了,搞左好一陣子的check-out工作,真係好唔明白佢地係點做野,攞走左張key-card就可以當無事,但明明都無打爛野就要我地賠成五十蚊,都唔知咩價值觀來的。
到離開都跟預定的時間差不多,而且今次有東東送我地車添,所有時間都過得好快,就算早左成個鐘到機場都無咩問題,事情得以順利進行,真的是幸運。
三點鐘,已經可以在羅湖出現,三點幾已經可以摟住媽媽的呢~嘻~(今次佢比較順攤,沒有推開我呢~)

回到家,沒有甚麼大的改變,只係爸爸留左鬚....嗯...感覺非常奇怪,可能只是我未看慣吧...返到屋企,響媽媽的床睡了一覺,之後吃左餐滿豐富的晚餐,嘻~還有cheese cake食~

因為怕失落,到10點再走了出去,跟莊員聚聚,咁就用左二百蚊了,這可是一個大數目呢,哇哈哈~就這樣把整個人的感觀變更夢幻,一直都回家路上,都覺得事情太不真實,合肥變成一個遙不可及的地方,但偏偏那是同日上午身處的地方。

其實在旅途中都滿有趣,只係太多太瑣碎,不記好了。還真的要唔該東東,幫我寄那名信片,我真的估不到,在機場內的郵局係可以執笠的。

p.s.其實今天已經不是7號了....
依家已經係9/7 02:39了。

No comments: