Tuesday, July 10, 2007

新的一天

嗯,今天搞好了部notebook了,真的多得飛飛,我係會報答你的。就是因為搞部電腦,其他的事就要推到明天了,但都沒甚大的問題,只係,真係有d唔識點做,我真想可以找個人商量一下,但只怕到最後都係自己搞掂,我會俾心機啦~

好眼瞓的我,到現在還不捨得離開電腦,那是因為我太掛念你了,真係吖,以後還有大把時間對住你,只要你唔好再壞就好了,你應該挨不到多一次的format的呢,而且我也會心痛的,又要割愛洗晒d野。
其實我可能只係想多打幾隻字才不走,還是想多留一點記錄,只係又想不出有甚麼可記。

2 comments:

Rick Mak said...

點報答我呀?

kakama said...

你話咩咪咩囉....
但你幾時搵我ja