Thursday, March 16, 2006

久違了的yahoo~

很久也沒有開yahoo個mail box,一去到,唔記得密碼都好正常,點知多手要取個新密碼,咁就出左一頁叫我揀打個答案定send mail去2nd mail個到…密碼都唔記得,又點記得個密碼喎,咁咪叫佢send去sina個mail到…點知sina個mail...short的~咁死啦~點算呢…另一邊箱,我已經記得我個舊密碼啦…真的是欲哭無淚…之很掉低左好一陣子…今天,無聊,有點唔信邪,再試一次~今次我撞到個答案啦~~開心~有番yahoo個mail lu~

唉~又好耐無打日記了﹐但現在是看別人的日記多,有許多人需要關心的,而且有更多的人我想關心的…時間就是這樣用掉的~但功課呢…呵呵呵~連考試時間表都出了,但好像沒學過些甚麼,我都係時候溫書了!

No comments: