Wednesday, March 29, 2006

這樣遠,那樣近

今日深深體驗到「踏破鐵鞋無覓處,得來全不費功夫」的意思。在較早的時間,已經唔記得左幾耐,一直在找尋跟個銀包送的鎖匙帶,搞到我東找西找,問埋阿爸阿媽找尋一點點的線索,都係徒勞。響昨天靈機一觸,找找書?上面的東東,俾我找到原本莊住的網袋,佢,仍然未找到。但,個網袋已經係一大突破…就響正話,我打開找過好幾片的抽屜…它,就俾我捉到了…就響我咁咁咁近的地方,卻要我找了這樣多的日子…終於都可以換左條鎖匙繩了~

原來d個星期都幾多野要做果喎…星期三ge present、星期四有似測驗的tut兩個同一個lab test、星期六要ama test & lab+交lab report...總要星期五晚入梅窩通頂(<-唔通頂都訓唔到幾多啦!).....我覺得有人會話我的呢....我會睇住黎做架啦!!

No comments: