Monday, July 25, 2005

充實

又是summer training,又是練艇的時候…成個星期都要早起身…八點呀…挨得過之後,唔多唔少都會有d成長掛…但在咁充實的時候…我竟然可以去到書展同睇戲…我都覺得自己很厲害…但休息的時間就…哈哈哈囉…
響星期六練完艇返左poly…其實本來係要執房…但…書展喎…所以都....果日好難得咁同媽媽&fanny食tea…同埋帶媽媽上cac…但只有強一個見到…之後就去書展啦…
從沒試過咁夜同咁多人的時候到書展…但入場費只係十蚊咋…同fanny都好有taget咁行…所以唔似細個咁咩都要睇…但都去到十點先走…響走個時就見到勁勁勁多人等入場…免費的魔力真係大…
我響書展買左五本書…兩本wasabi兩本米蘭一本講星座神話的…但fanny就俾我一本黑夜之後同dido…呵~~之後我地去食魚生…$34半磅…都算抵囉
到今天…響site好似唔係做左好多野…但係已經好?…之後拉機…都唔係好用到力…我還是要早d休息休息…

今天…看到一個情景…我肯定我見過的而且是在夢中…因為那時感覺很自然…但所見的人從沒在之前見過…今天…我才明白為甚麼的呢…最神奇連自己的一舉一動都一樣…
不過,聽聞覺得自己夢見未來係思覺失調的病徵…那…我可能已經病得很嚴重的呢…

2 comments:

Anonymous said...

傻瓜 .... 你唔可以有事的呀 ...
我可怎麼辦哦 .....

Anonymous said...

哈哈 .... 唔記得打名 wor ....
你估下 la ... hehe