Monday, July 18, 2005

還有六星期

今天已經係七月十七號…明天就要開始落地盤的生活…當然還有練艇啦…七大都只是六個星期後的事…但…在七大後…又如何…只是投入別的工作、別的世界…
之前在想,點解會對自己咁狠心…係唔係之前沒有好好想過呢…也許,係之前考完al…實在太hea…所以唔想再過那些生活…所以才打所有空閒的時間填滿…現在…真的沒甚空閒的時間了…一有空檔反而覺得滿奇怪…可能我是一個沒有時間管理概念的人…還是需要別人安排安排…

今天是創勰盃…今次係出只落過一次的4+…其實都真係扒得好亂…好彩bowie叫我冷靜d…雖然我都唔知自己有無冷靜到…但我都真係放鬆左…好彩今次只係千五…唔係我會死左囉…d個好似係咁耐的第一個金喎…^0^
之後…一大班人去睇荒失失奇兵…可能期望太高了…感覺一般…但還是好睇的吧…只係唔太喜歡佢個open ending太早…總覺得可以多說一些…

期望…還是不要太高了…還是覺得會no offer…唉…
安份一點吧…出左time table啦…睇下有無得執執佢吧啦…

No comments: