Monday, July 11, 2005

?回?來?

今日…已經係7-11了…估唔到我真係可以咁多日唔打日記…
在這廿天裡,有兩個比賽、一個日本之旅、第二次的a-level放榜with JUPAS改choice,還有開過會、練過艇、食過糖水、聚過舊…而且又上左兩堂ss,今日仲上左個ic添…廿日來講,差唔多啦…
回想舊年這個時候,是多麼多麼的優閒…但好像是久遠的事了…
本來有許多許多的事,好似日本之旅、regatta2險勝銀牌、al & jupas…但好像已經沒有心情了…看看之後會不會打啦…

想著,自己擁有多少個身份…唔多…但總會數漏…
想著,自己改變左幾多…總得自己變左都市人,唔再想自己以外的事…
想著,自己已經唔見左,只剩下一個肉身…
嗯,很久沒有讓自己沈下去…好像是因為在谷底…
也很久沒有讓自己去解答問題…好像是因為沒有靜下來的時間…

總覺得從前的自己不是這樣的,起碼都只係因為自己而放棄事情,可沒因為別的事情而叫我走掉工作…
這還是取捨嗎?我甚麼都不想放棄…但是…現在時間放得最多的唔係響我心目中最高的…但佢就是要用我最多的時間…也許沒人會明白,點解會咁…因為…我的字典沒有"離開"或者"quit"這些字…我已經不懂了…我已經唔想再跟別人比…我真係想可以好好的兼顧事情…真係好想可以再一個人跑上山看看那角的海…

在日本的幾小時獨處,我覺得自己已經回歸,但原來有些事,總不能返轉頭…
那次,我只能感受自己成了都市人…

突然想起…"我好掛住媽咪?……"

1 comment:

Eugene said...

Tell something about japan trip, and regetta 2, pls?