Monday, April 04, 2005

上報紙?!

哇呢…都有一段日子沒有寫日記…已經四月了…哈~我上左報紙喎…好彩mable交俾我睇咋~嘻~真係嚇親…事源拉機賽的尾站,我同mable終於再一次一齊出賽…仲得金添…雖然poly都只得全場總亞軍…就是這件事…d編輯都唔知點揀相…揀到我最樣衰個張…~>_<~…咁大個都係第一次上報紙…但都唔好咁樣衰丫…不過都係開心的呢…
今天練完艇仲響艇會bbq~開心的呢~之後仲去旺角食糖水~我終於識得由旺角撘小巴返hall啦~原本畫左畫,好似無咩做…但諗諗下…sm星期四到我present,pure maths又要未?,咁點算?…( ~o~)!…船應該就到橋頭的吧…

二號那天,我做左件構思左好好好耐的事,我終於做到了!有些事﹐就算想得多麼詳細or精密,只要差一點勇氣都會做不成。那天,的起心肝跑了出去,上了車,就是這樣…反而是次沒有甚麼的考慮,只管做…其實,我腦海中還有不少鬼主意…但都是等適合的時候去做~

1 comment:

Anonymous said...

哇~~金牌!!!好勁呀~~~
恭喜你nei~~
pure math果度...
其實我d notes會不斷有進展呢...
不如我又send過d update左ge比你la...