Friday, March 25, 2005

任性

今天,早起去跟mable做gym,因為今天唔洗練艇,但要做gym,這樣一早去做…自己就得到一晚的假期了~
一切都如想像般好…但自己無端任性地關掉電話…換轉係第二個,我一定會看小她的…不過,那個是自己的呢…那一刻,真的想給自己一點時間,但…原來…只係一個任性的行為…可能是想有消失的感覺…但,我現在玩不起這玩兒…

今日,我覺得有很多事…所以…已經很累了…
今天,做gym、上cac、上tut(下次到我present啦y_y)、(碰上中同)返cac食lunch、上fluid、返cac with 64 & 輸-ed、"任性"(碰到鄭希雯(師姐)要不是跟她談了這麼久…事情會有第二個版本…)、睇戲食飯、返hall…

我發覺…我唔見左好耐以前的自己,
佢…最近好似想返黎,
但,沒時間的呢…也許,遲些可以的…

No comments: