Tuesday, April 12, 2005

比賽

因為自己的白痴,搞到自己睡不了…所以起身打番篇日記…

在星期日的比賽,都是自己的問題>_<,結果只係得第二,雖然,自己唔覺得有甚麼不快(一來,無想過真係會贏,二來,贏左都未必係一件好事…),只係有點可惜…
將來還有不少比賽的呢…要是繼續努力的話…

pure maths…可能是出於對他的喜愛…
所以,升唔到grade都沒太大問題吧…
雖然,真係想re-fresh…嗯…都應該會揀clu的科吧…

比賽,人生就如比賽,
比誰活得好,比誰活得有價值…
不過這比賽沒有人會輸,
輸的是只想勝過別人的人;
而且沒有人會贏,
贏的只會是用心活著的人。

3 comments:

Anonymous said...

咩係"clu的科"呀?
>不過這比賽沒有人會輸,
>輸的是只想勝過別人的人;
>而且沒有人會贏,
>贏的只會是用心活著的人。
哇…你參透左喇…

Anonymous said...

我是你的最佳拍檔mabel呀~
那天比賽,我覺得自己的說話有點問題.
早已經想跟你說對不起.
那天,我有點氣憤,
埋怨你因沒有弄好腳包而輸掉,
將責任推卸給你....
意外,誰會想發生?
我何時變得如此功利?
忘記了一條艇要一條心.
請原諒我的衝動.

Anonymous said...

我係阿虫ar.

p.math work hard la.......

仲有一日ja, 比心機ar.....

我明白妳的想法, 想考好d, 對得住自己.

唔好有好大的pressure ar. 放鬆d 去應付la, 可能會有意想不到的結果呢........

唔駛驚ga, 放膽面對la.^_^

support you!!!!!!