Saturday, March 05, 2005

良久沒來了…

已經三月了,亦已經一個月的呢…但都係自己唔好…
三月的開始,真是來得突然,原來,我還是個學生來的,是的…
我想說,事情是會讓人成長的,我覺得對你們親切了,覺得對你明白了,對自己清晰了…
我終於開始碰我的功課了…但…另一邊箱的工作又開始了…我會記得自己的身份…是…雖然我的感覺是遲鈍一點,但我係有感覺的呢…我已經感覺到了…

Your Brain is 46.67% Female, 53.33% Male
Your brain is a healthy mix of male and female You are both sensitive and savvy Rational and reasonable, you tend to keep level headed But you also tend to wear your heart on your sleeve

No comments: