Wednesday, January 19, 2005

普通

這對我來說是在些貶意的…

自覺有點普通,開始變成一般人…一般人不是不好,但…我唔想做一般的年青人,身為大學生,其實有更多的事可以做,而且應該做,難得自由,卻自我放縱,莫視身邊的事,原來人真的有分等級…而且有好幾個世界…

今日睇左亞歷山大帝,係囉…睇左,知道佢講咩…但唔明佢想講咩囉…
今日仲有行街街…有好多野想買,但…無$$,rowing又要俾$400...灰晒…但…明天都還想去睇下…呵~

其實,我想講…我自覺變得膚淺,這是不想要的,但,還是會向著這方向發展…是否該幹點事去改變…

知道自己想點,但沒有let it be,so forget it...

No comments: