Thursday, January 20, 2005

重複

我其實打這篇寫了好幾次,但成日都upload唔到…但又唔想唔講…都係寫番出黎~~

我買左件白色衫衫,同一對鞋,好鬼靚架,搞到我好鬼開心~~而且又平,勁勁抵呀…
雖然今日著左返去,都無咩人有咩反應,自己開心就算啦…
之後的目標應該係褲,仲有,果件橙色puma外套,都係好鬼想買…
要是可以再買多對鞋就好lu…

今日行行下碰上fanny,好開心的一個相偶,雖然短,但我都好開心…
星期四又是練艇的日子,今日好狠,
但我都係覺得自己不行了,點可以再俾多力喎…累~~

等…等下一個循環,等下一個loop。雖然現在的,好像已經跟從前的不一樣,但,應該有他的公式同定理,都只是等他發生而矣。

No comments: