Thursday, March 22, 2007

惡夢

今朝,發左個惡夢。
夢見自己要考試,但因為貪睡,瞓多三個字,之後一直的趕去試場。發覺同行的兩個人的試場都比較近,以我的就山卡啦咁遠,而且仲唔識去的。之後決定跟他們去同一個試場,但又走失左,唯有自己找路,又上左架270a,又唔知兜左去邊。之後就拔足狂奔,響一間又似酒店又似公寓的大廈,由高層跑到地下,當中有搭電梯又有左穿右插,很艱難才走到地下。最後,我開始夢醒,發覺自己係唔需要考alevel的中文,咁就完了。感覺真係好迫真,而我又真係好心急....
雖然都發過不少考試的夢,但這個真的很緊張。

我本身係好少會發惡夢的人,一般的夢都好真實,但沒有甚麼驚嚇的事情。
今次,發的雖然都有發過類似的,但今次真係好緊張同好驚....
點解仲會咁記掛alevel的呢??



最近,碰到了不少朋友with his gf or her bf....
都唔知點解,幾日就見到好幾對,那是要提醒我甚麼的呢??

恐怕你害不了我,我不會受影響的~

No comments: