Friday, March 09, 2007

絕症

我可能患了個絕症,而且已經病入膏肓,無藥可救了....
我應該患了不能工作症。

今天的病徵非常明顯,只要坐下來準備工作時,就會魂遊太虛,六神無主,繼而做其他野。要是強迫自己做落去,成個人就會好炆憎,成個腦塞死晒,之後就要發脾氣喇....不過,都只能對自己發脾氣,心情只會更差....
不過,只要我放下工作,心情立刻回復正常,豁然開朗,精神百倍。看來我得此重病,都命不久矣....各位朋友,不要擔心,這個症恐怕真的是無藥可救的,那就不用替我費心了,得閒就陪我玩多d,咁我就可以活幾個寒暑,要不成就過不了幾多時間。


估不到無聊野就可做咁多,正經野就做唔到....
仲有好多野定住我去做吖~~~看來都係難逃一劫.....

2 comments:

Anonymous said...

shxt!!!!
me2!!!!!

can you help me!?

ryan

Anonymous said...

shxt!!!!
me2!!!!!

can you help me!?

ryan