Wednesday, February 28, 2007

二月的最後一Day

就這樣就結果了,二月,要等下年先可以再見...
又到了三月一日的前夕,這一年過得真快,記憶猶新,但真的又一年了。不過,今年可有很大的不同,對25&26th來說都好像少左一點點,但希望你地都可以過得開開心心...
今天的心情怪怪的,可能是病病地啦...為何如此忐忑...根本沒事發生...難道真的那樣上心??還是有事要發生??

究竟...是我的問題嗎??


忽然想起GCgibi話點解咁嬲政府拆天星的事,做其他野又唔見得會做得咁快,拆天星就拆得咁爽手。就好像之前對我唔好唔緊要,但唔好俾我知你可以對人咁好吖...
失望...

1 comment:

Anonymous said...

呀...我終於記我 我想講d咩