Thursday, February 15, 2007

一年之計在今日

哇~多謝各界友好的支持,我今年會繼續努力,唔會令大家失望,更要多謝各位的祝福,我過了很愉快的一天,有著美好的開始,我會要更好的一年的~
今天沒有特別到那兒慶祝,但都走左個tut,唱左個LUNCH K,上左房Mario Kart,同fanny食Mc_cake,到上水收禮物。到晚上收到幾個電話~開心~
人人都問我點解唔去玩,我都唔知點解呀...但玩完可能會多添一份空虛,現在安安靜靜的過,都滿不錯吧。特別的日子自會有他的魔法的啦...一樣過得開心~因為他一世都是我的....我的215..每年只能相處廿四小時,真的有點不捨得~
jack好型仔吖~大根君好無奈吖~士多啤梨唔捨得食吖~唱k好開心&個cake好好食吖~多謝晒~

No comments: