Thursday, January 18, 2007

不滿的一天

今天,很不滿的一天...
雖然返10半,但全日只得兩個鐘,還要是Dr poon的課,只怕有一天不再上這一堂....好快到十一半我又唔小心miss左個電話...雖然唔知係邊個,但因為曾經miss電話而無左份part time的我來說...又加多分唔開心。到食飯完飯,自己走左去睇「生日快樂」,這是之前一晚決定的,睇過佢trailer都好像不太差吧...睇左,故事都是一般,點解要咁理想,但其他我都不知了…明明咁多位點解係要買我側邊,仲要成日講野,我唔想知你覺得套戲點,唔想知d八卦新聞吖;同場還有個小女孩興奮非常,不時都叫出來...我只係想一個人靜靜地感受下,點解會咁架...之後去上水行左陣,突然想食雞蛋仔,但買到的是一底剛剛熟,一petpet的雞蛋仔…幸好在惠康買到枝細的lemon v,心情都好一點...

今天,真的發生了許多不如意的事,但竟然沒有發脾氣喎,真的出奇…曾經在一刻,心情真的糟透了,但好在得到好轉....多謝

No comments: