Friday, November 25, 2005

part-time

呵呵~咁大個女第一次做part-time~就做左十三個鐘,仲有五十蚊一個鐘添…開心~感覺其實同以前搞function無異…只係今次有$$收lor~以前,做得再辛苦都試過啦~今次都係一個好經驗來的,我想我這輩子都不會踏觸咁厲害的場合,一來我應該唔會從商,二來最憎應酬…果晚,仲唔洗食飯盒,同佢地一齊食喎…但我知道點解會展d野唔好食啦~~因為去的人都不是食野的,只是為應酬,根本食咩都無所謂啦!
其實係因為我今日先拿到人工…所以先咁開心…呵~

昨晚很難得同家姐傾左好一陣計,我地兩個都好耐無咁傾計lu,都係自己成日都咁夜先返屋企…難得早返…嘻…開心的呢…

No comments: