Sunday, November 13, 2005

黑社會

今日係hong kong champ…其實都決定左係最後一個比賽…之後都唔玩…最多都係無聊去玩下,真係唔想咁大壓力,可以話將個次序放到最後…說真…在艇會都唔係唔開心…但…訓練對我來說太沉重…太大責任了…吃不消了…
今日就響艇會相認番個小學同學…我一早就認得佢啦…係佢唔認得我之嘛…從佢口中得知…原來,cu都有個小同喎…真係巧合…
比完賽…入左final a…俾心機啦…明天盡力…要光光彩彩咁完成…

之後去左旺角同fanny, fiona, 芝姐, ray & dj睇黑社會…真係好真正的黑社會吧…之後,續星期四又一次去石磨坊食刨冰…爽!今次紅豆泥撈…真係好好食架~~

返到屋企樓下…諗梗D好興奮的事…估唔到會碰到張志聰喎…原來佢讀POLY ACC喎…都真係估你唔到…

今日同好多好多人傾計…其實好喜歡D個感覺…雖然有時都幾無聊…又真係無咩好講咁…但我都係喜歡見多D人,聽多D人講野,同多D人傾計…
人還是要同伴關心的生物…

有時真係不懂自處…理智叫我不用想,感性話佢唔想想…問題…也會全在的吧…

No comments: