Sunday, August 08, 2004

BBQ

今天跟欣欣同lingling到三聖燒野食,是為了成成的生日(跟fanny同一日的呢)…點知響天平已經碰到那四個男的…開頭有點奇怪但好彩成成響到,佢仲認得我…好彩…(響天平還碰到一個人,都無關重要了)
到了三聖,很快就見到欣欣同lingling,真係好耐無見佢地啦~總之成個bbq就好搞笑啦。雖然我的出現是有點奇怪,但,他們沒介意就是了。
聽著聽著他們講了許多中大的事情,很有趣呢…我又真的是聽左唔少,bbq完還去左上水m記,還見到蔡東強…去撘273a時見到蔡文浩添…
今日仲收到lingling的手信呀~~~

點解,總是喜歡"砍纜"…我真是有咁大問題咩?還是,這是我的宿命。自問都不是做得太過…無奈…人們總是太恨心…

No comments: