Wednesday, April 18, 2007

找狂中

今天,工作有著驚人的進度,一個由無變有...
萬分感謝christopher...
真的想請佢食飯...
要是佢見到就請啦....
另一個分得三份一的工作...都應該不太難吧

還有時間打blogger, 好明顯係,我真的碰不得那些工作,起碼是有念頭想打blogger時,簡直是工作恐懼症。我都知道對group mates 有點不公平,明明星期五死線,星期四都仲掉低他們,以致所有工作都要在星期四前完成(起碼我的部分...)...多謝liz同aka啦~

在login時構思著entry的內容,忽然想起從前比賽的感覺,成程二千米,最辛苦是750至1500的那一段,通常都已經沒有開始時的爆炸力,又沒有臨到終點時有d landmark 同人聲鼓勵一下,真係有d頺。到過左1750,又好像久久都不到終點....說真的,要是我背後沒有其他的teammate/s, 我一定挨不到最後,都只是不想白費別人的努力,其實我每次都是這樣想....
響前晚瞓唔著果陣諗,自己好似無一樣野係叻0既...依家諗划艇都可以算吧...但奈何已經不是那個世界了....

最近成個人都好容易失控,雖然全都是獨處時,但偶爾會在人前浮左d出來,發洩左出黎會唔會好d呢?定或我已經變左做一個好難失控情緒的人....

No comments: