Friday, June 17, 2005

理智與感情

每個人都有軟弱的時候,從前總不會給別人發現,讓自己好好的收藏起來。到了現在,本應可肆無忌憚的表現出來…但事與願違…事實比從前更不知所措…完全失了控。還好的是,還有讓自己發洩的途徑…
把淚流光了,事情就像解決了…回想起…只不過十來天…都以是從前一年的份量了…之前總是想哭,但每每都哭不出來…現在不知為何都可哭個飽的呢…

前天,我真是高興,久違了的朋友,雖只在k房的一面,都可令我樂上半天…
要知道,我真係好重視你們的呢…掛念的呢

1 comment:

Anonymous said...

對唔住呀 ....
其實我知道你係唔開心 ga
我亦知道我係你唯一可以依靠 ga ....
對唔住呀 ....
但我真係唔知點解會有呢仲感覺 ....
可能我從來都未試過咁樣 la ...
俾 d 時間我 r ....可以 ma ...???