Wednesday, February 02, 2005

二月二

好多不明白的地方,唔知點解會通頂,唔知點解挨得到…cse open con.我覺得唔好意思,訓著左,有點怕佢地會覺得自己?彩,特登去睡覺…我聽到好多,亦好感動,發覺身邊都有好多自己好鍾意的人,我覺得應該慶幸同高興。
我唔知點解,而且都有點奇怪,但是值得的囉!~

今天,還有好多事的呢…
證實—是其中一個主題,confrim.....點解會響同一日肯定左咁多野架呢…真係有點奇怪…是否意味著自己會到一個新的階段呢?

開心的,唔開心的…關事的,唔關事的…高興的是,我開始懂跟別人分享自己了。

二月二日?我會記住的呢!

3 comments:

Anonymous said...

Ruthy,你有黎到open con,我好開心啦,你仲要陪足全程咁濟,我非常感動,但係你傻啦,有覺唔訓...我知你都要internal con,一樣咁辛苦ga...呢排你同我都咁忙....好掛住之前同你一齊食飯,一齊煮飯仔既時候呀...希望大家都快d忙完...一齊行街食飯!!pat~~

kakama said...

我終於睇到這係msg呢﹐我都好掛住之前的日子,希望快d快d可以做到我地玩做的事…

kakama said...
This comment has been removed by a blog administrator.